waay to long ago!


Dom senste dagarna har jag haft sån lust att börja skriva här igen. och som det känns nu så skulle det vara bra för mig. vet inte riktigt varför men det bara känns så.
jag som skrev i mitt sista inlägg att jag skulle höra av mig när jag kom tillbaka till Sverige igen från OZ, det hände ju inte alls. men nu är jag hemma. och det har gått några månader.. livet har inte gått den väg jag velat den sista tiden men jag lever. och det är huvudsaken. 

bjuder på lite bilder från helgens götetrip.


det blev inte mycket åkande(alldeles för långa köer), men kanonen va helt klart bäst!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har saknat dig. And still do. Vecka 30 ses vi igen <3

2011-07-17 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0