Cottesloe, Perth!


ett litet levnadstecken pa att jag lever :) resan hit gick bra.mellanlanda i Sydney, vart lite orolig dar om jag skulle hamta ut vaskan eller inte. nar jag checkade in den sa gubben att jag inte skulle se vaskan forens Perth, men jag stog dar vid rullbandet ett tag och sa kom min vaska. sa det va ju tur att jag inte bara hade gatt vidare.
landade i perth 9 pa kvallen. tog taxi till hostlet (dyyyr taxi) som ligger precis vid havet en liten bit utanfor Perth.
gick inte alls att sova forsta natten, alldeles for varmt i rummet. vaknade kl 5 och va helpigg. lag vid stranden redan vid 8 pa morgonen. va sakert over 30 grader redan da..

vaknade tidigt aven imorse. redan vid 6. ar nog lite jetlagd. skiljer trotsallt 5 timmar mellan har och NZ.

Ihelgen ska jag nog aka ut till en farm som ligger nagra timmar soderut. ska bli skont att gora nat. har en otrolig hemlangtan just nu.

hors snart igen!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Frida & Faster

HejHej Elin! Hoppas du har det bra i värmen, jag (frida) kom hem från Dubai för några timmar sedan, o det är lite kyligt här hemma. Fast nu är det iaf plus grader säger faster! När kommer du hem elin pelin? :) Saknar dig, stora kramar!!!!

2011-01-16 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0