2,4 mil pa cykel!


igar lanade jag och peter cyklar fran hostlet och cyklade till Sumner, ett litet stalle
i utkanten av Chch. strand, sma mysiga cafeer och restauranger. kandes som man
helt plotsligt va pa semester. nu ar vi ju visserligen det, men nar man ar mitt i en stad
hela tiden far man inte riktigt den kanslan.
det blev iaf som rubriken lyder, 2.4 mil pa cykeln. och jag kanner faktiskt inte av det ett dugg idag.








jag har ju glomt att beratta hur huslig jag har blivit pa sistone.
kakan pa bild ovanfor bakade jag har om dagen. bakade aven kakor forraveckan tror jag det va.
och en morgon gick jag upp och gjorde pannkakor, for forsta gangen i mitt liv. har aldrig varit direkt fortjust i det tidigare.. men nu ar det nasta gott! fick for mig att baka scones en dag ocksa! ja huslig minnsan!

nu ska jag snart mota upp Peter for lite sushi. far aldrig nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0