Trottnat pa min blogg?


.. jag forstar er. jag ar ju verkligen ur dalig pa att uppdatera. men jag tycker inte det ar sa kul langre.
for det forsta sa ar internetet alldeles for segt for att ladda upp bilder (och hur kul ar det med bara text o inga bilder? ur trakigt.). och for det andra sa hander det inte sa mycket for tillfallet.. jag ar inne pa den sista veckan har i Australien, pa sondag gar flyget hem till Sverige! och jag ar verkligen grymt redo for det! vill hem nu nu nu, pa en gang! men som sagt bara nagra dagar, det kan jag sta ut!
Sen sist har jag mest hangt pa stranden. Forra veckan akte jag och en fransyska till Perth Zoo. massa massa djur. men det ar val sa det ska vara pa ett zoo. dagen efter sa akte vi ut till Rottnest Island, en o ca 30 min ut fran kusten. jatte fint verkligen! vita strander och torkost vatten. hyrde cyklar och cyklade runt lite, men fastnade pa en jatte mysig lite strand. blev kvar dar tills fargan till Perth gick tillbaka. har sa mycket bilder jag vill visa er, men det far bli vid ett annat tillfalle.

Kram pa er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0