sol&bad!


ska forsoka att inte gora er avundsjuka, men det ar svart.. det ar sa varmt och skont har sa det anda jag orkar gora ar att ligga pa stranden och plaska i havet lite till o fran. borjar fa lite angest over att aka hem, vill men anda inte..
dom har 5 manaderna har gatt fort, valdigt fort! fast anda kanns det som det va hundra ar sen jag var pa ostkusten och reste runt. men sa kanns det ju med det mesta.
2 hela dagar kvar har i Perth, imorgon blir det nog en sista stranden dag sen lordag ska jag ta mig till en marknad i Fremantle, ligger 30min utanfor Perth. Marknaden dar ska tydligen vara bra, sa hoppas pa att kunna fynda lite :)

ha en bra dag!


-Whitsundays. Bilder har ni sett forr, men gar ju som sagt inte ladda in nya.
men den har bilden ar ratt harlig!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Häftig bild, jag måste få några bilder till min digitala fotoram.

2011-02-17 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0