Monster cyklon pavag in over Australien..


laser jag i dom svenska tidingarna just nu.. tur att man inte ar pa ostkuseten!
har i Perth ar det stralande sol. temperaturen har sjunkit till en behalig temperatur pa runt 30 grader. mycket skont!
sa har kommer det se ut i veckan!

ons
Soligt
32°C | 21°C
tors
Soligt
33°C | 22°C
fre
Soligt
33°C | 19°C
lör
Soligt
31°C | 18°C


Sa vad har hant sen sist da? Peter och Andreas ar i stan. vi har hangt tva dagar pa stranden och brant upp oss en del.
imorse akte jag ut till IKEA och kakade kotbullar. men dom serveras med pommes,vilket jag tyckte va lite skumt. men det va gott hur som.. va ett tag sen jag fick i mig varm mat. man ar ju inte sa hungrig nar det ar sa himla varmt ute hela tiden.
och sa kopte jag saklart marabou chocklad, va lite darfor jag akte ut dit :)

hors snart!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gott med lite marabou då!!!

2011-02-02 @ 09:24:55
Postat av: Pappa

Fy vad varmt!

Tur att du är långt ifrån ovädret.

2011-02-02 @ 18:41:53
Postat av: Emelie

TACK Raring. Och jag måste nog säga att jag håller med, hihi. Skönt det. Förut avskydde jag mitt krulliga hår men nu känns de skönt o våga ha de så o slippa platta varje jäkla dag.. bara jobbigt ju, haha. Hur MÅR Du hjärtat? Pratat nå mer me peter? tänker på dig massor. PUSS

2011-02-10 @ 21:43:46
URL: http://emeliedahlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0