solbrända!


det blev en tidig morgon imorse. redan kl 8 gick vi upp för att få gratis frukost här på hostlet.
sen segade vi lite i sängarna innan promenadskorna åkte på! va tängt att vi skulle runt i naturreservaten som ligger häromkting,  men väl nere vid stranden tittade solen fram. så kläderna åkte av och jag och Peter hoppa ner havet! jonas är en badkruka så peter och jag lekte bland vågorna rätt länge. svalde alldeles för mycket saltvatten, men kul var det!
sen tog vi oss runt reservaten på dryga milen. såg både det ena och de andra.. och äntligen fick jag se min koala!
högt uppe i ett träd, så såg inte så jätte mycken men iallafall.. en val fick vi också se långt bort i horisonten.

ikväll har vi käkat massa pizza här på hostlet som dom beställt. varje onsdag har dom så, man betalar 8dollar, så får man käka hur mycket man vill. Wii har dom här också, så vi har tävlat i supermario (:

och så till rubriken.. det va ju ingen som tänkte på att vi skulle ha med eller på oss solskyddsfaktor idag, så vi har bränt upp oss ganska så mycket. har nog aldrig sett mitt ansikte såhär rött! solen tar mer än vad man tror.








Kommentarer
Postat av: Empa

Tack Gos.

Och du och din Peter är världens finaste ihop.

Jag blir så glad. Hoppas ni har det underbart där borta, jag är så avis, hih. NJUT! PUSS& MASSA KRAMAR

2010-09-30 @ 10:02:40
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0