längtar så att det gör ont!


oherrejössen va tiden går fort! mycket ska göras på kort tid.
nu är det faktiskt bara 12 dagar kvar tills jag får sätta mig på det efterlängtade planet
som kommer ta mig till andra sidan av jorden. känns mycket bra må jag säga!
igår lämnade min favorit mig för australien.. mer en ett dygn nästan helt utan kontakt saknar jag
honom så mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till! så fort jag kommer till sydney ska jag skynda mig till brisbane och pussa på han innna han ger sig ut till sjöss i en månad!


Pusss!


Kommentarer
Postat av: Emli

Hjärtis! tänker på dig. Uch va jobbigt o va isär (jag beundrar dig som pallar( ja tyckte de va skitjobbigt nu bara innan vi hitta lägenhet här o ja fick bo hos mamma i två veckor, huhu. Men det fixar du. Jag är så glad för din skull att du får åka iväg, hade gärna följt med, men har dock inte pengar till de nu.. :/ Saknar dig. Puss o k ram!

2010-09-10 @ 20:10:28
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0