I Brisbane!


sitter på ett hostel här i Brisbane.
flygresan hit var otroligt lång! tog typ 24h tim Sydney. när jag landat där tog jag första bästa flyget till Brisbane.
väl här tog jag taxi in till stan för att möta upp Peter. och jo vad gör man inte, glömmer telefonen i taxin. smartskalle som man är.! så där stog jag, själv, mitt i Brisbane, mitt i natten. trött, hungrig..
men efter lite panik så fick jag syn på peter. weho!
efter första natten bytte vi hostel till ett som killarna redan sovit på innan.
så nu är vi inne på 3e dagen här. vädret är ingen höjdare. molningt, regn. ganska varmt dock.
har kollat in stan lite, annars har vi inte gjort så mycket. får se hur länge vi stannar här,beror lite
på när killarnas båt går.



här bor vi just nu!

Brisbane!


laga mat på hostlet sparar vi in en hel del pengar :)

Southbank


Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: petra

hoppas du har det bra hjärtat! osis med mobilen, får du tillbaks den ? <3

2010-09-25 @ 18:02:21
Postat av: Leif

2010-09-26 @ 10:21:38
Postat av: Leif

Kul att höra av dig. Hur fixar du med telefon?

2010-09-26 @ 10:24:42
Postat av: Jenny

Haha du Elin bra jobbat med mobilen ;) Skönt att du har det bra! Ser fram emot att läsa mer!

2010-09-26 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0