Whitsundays!

har haft två härliga dagar ute till havs på en lyxig liten segelbåt/kattamaran.
10 ombord plus ett par som ägde båten. hade hoppas på lite backpackarfolk. men istället var det
en irländskfamilj; mamma, pappa deras dotter och son med respektive. sen var det en mor och dotter från Cali, och sen en asiat och jag. fick mig att längta ännu mer efter min familj.
så vad har vi gjort, vi har seglat runt alla whitsundays öarna. sett dom vitaste stränderna i världen. snorklat i dom otroligt fina reven med skölpaddor, stingrockor och massa fina fiskar! vi har ätit så god mat, som backpackare lägger man inte ner så mycket tid eller pengar på mat så det här va rena lyxresan!
nu är jag tillbaka på hostlet som jag bodde på natten innan jag drog ut med båten. imorgon bitti tar jag en 11h lång bussresa upp till Cairns. där kommer Lisa (tjejen från tyskland som jag reste lite med tidigare) och möter upp mig!
igår seglade Peter och c/o iväg till NZ. såå ingen kontakt på över 4 veckor. det här kommer bli svårt!

hörs snart! kramar









Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser jättehärligt ut!!!!Bra att du har haft lite lyx då!!

2010-10-30 @ 09:06:46
Postat av: Linnea

Finns bara ett ord... UNDERBART!!

2010-10-30 @ 13:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0