tiden rinner iväg..


hej mina sköna!

tiden bara rinner iväg, och jag hade inte ens en aning om att jag redan varit här i 4 veckor!
man har noll koll på vilken dag eller datum det är. men det behöver man ju egentligen inte veta.

I tisdags tog jag min första surflektion. hur svårt som helst! men det va kul! trots att hela kroppen värkte efterråt. men kom iaf upp på brädan några gånger, så helt kass var jag inte. men det är bara försöka igen o igen.
På tisdagskvällen kom Peter hit :) så nu ska vi vara här i Agnes tills måndag. sen åker vi åt olika håll igen.
men nu ska vi ta vara på dagarna tillsammans!

hörs snart! nu ska vi käka burgare här på hostlet.


XOXO


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh vad kul att du får några mer dagar med honom :) Ni ses ltie tittsom tätt, det är bra! Här är det svinkallt, inge kul alls! Hoppas du har det bra i värmen iaf :) ta hand om dig, puss

2010-10-21 @ 14:21:09
URL: http://salomonssson.blogg.se/
Postat av: Petra

idag var det snö när jag vaknade inge kul alls :( bläää! hoppas ni har det underbart ! Puss Darling! <3

2010-10-22 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0