harvey bay!


Tillbaka fran Fraser Island efter 3 grymma dagar! vadret har varit perfekt, har fatt se otroligt fina sjoar, massa dingos, en haj och valar, druckit billigt vin och sovit pa marken. men det har varit skit bra! harliga manniskor har jag haft med i min grupp. och kort bil pa fel sida har jag ocksa gjort! far nog ta och beratta om allt i ett senare inlagg. med lite bilder ocksa!

nu ar jag iaf i harvey bay med en tysk och en hollandare. stannar har i 2 natter sen far vi se.
hoppas hoppas jag far traffa Peter nasta vecka som kommer ha lite ledigt fran baten. dom har fortfarande
inte lamnat hamnen i Brisbane. dom jobbar sten hart nu for att fa allt klart for segling. sen lediga en vecka innan avgang. sa forhoppningsvis kommer han upp hit! :)

imorgon ska vi ut med bat och kolla pa valar! hoppas man far se nagra pa riktigt nara hall!

nu rinner snart tiden ut !

hoppas ni har det bra darhemma, och kommentera mer! det gillar vi (:

Kramar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du verkar ha det bra downunder...

2010-10-08 @ 12:54:46
Postat av: Josefine

Vadå "kommentera mer det gillar vi" är det någon mer som bloggar med dig? Och vart är alla bilder?? I want want I want, LOVE

2010-10-08 @ 15:22:19
URL: http://www.josefinejolie.blogspot.com
Postat av: Pappa

Hej,kul att läsa vad du gör. Några valar och hajar har jag inte sett här hemma bara en död grävling :-), kram

2010-10-08 @ 17:29:42
Postat av: Tilly

ELIN! Jag läser din blogg! :) och hoppas du har det helt sjukt bra! Verkar så:)

2010-10-08 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0