drar vidare..


efter 2 veckor här i agnes ska jag äntligen få se nåt nytt! Peter har åkt tillbaka till Brisbane, för att segla iväg till NZ på onsdag. Min buss går senare ikväll till Airlie Beach. en 10 timmar lång bussresa. woho. ser verkligen ifram emot den. tanken där är att åka ut med en liten segelbåt runt whitsunday öarna i några dagar. ska kolla vädret, för är det dåligt hoppar jag nog det och drar upp till mission beach och hoppar fallskärm iställen :)
fick en riktigt fin lön idag  så nu skulle jag kunna klara mig utan att jobba. känns riktigt bra, har inte varit så sugen på att jobba. fast nu är jag lite sugen på att lämna australien (som har inte direkt imponerat på mig alls hittills) och ta asien eller nåt annat ställe :) vi får se vi får se..

det är varmt idag! låg på stranden i 2 timmar efter att jag vinkat av Peter. nu är jag helt förstörd.
huvudvärk och svetten bara rinner.







vi hörs!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej Elin, Du ar sot som socker och saaaa modig som reser runt sjalv! Well done... I morgon bitti hamtar jag lilla Jolie fran flygplatsen. Ville bara saga hej och hoppas du halsar pa oss har i Dubai snart igen. Kram Cilla

2010-10-25 @ 08:01:40
URL: http://www.extraordinarygirly.blogspot.se
Postat av: Emelie!

Elin vad härligt att läsa att du tar dig runt och fram i den stora världen :) Jättefina bilder på er också, ta hand om dig! Pusskram!

2010-10-25 @ 10:51:14
URL: http://salomonssson.blogg.se/
Postat av: Empa

Sötnos! Du är så stark och häftig som klarar dig ås bra på egen hand i stora vida världen. Det tycker jag verkligen. Haha, eller hur? Visst kan man. Det har jag alltid sagt också, i förebyggande syfte om inte annat? ;) hihi.. PUSS!! ja saknar dig iaf..

2010-10-25 @ 10:52:47
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0