beautiful days down under.


Två riktigt fina dagar har vi haft nu. inte ett moln! jätte varmt och skönt! :)
låg på stranden både igår och idag i flera timmar. och smörjt in mig som skjutton
med solskydd, men det hjölper ju inte. brända upp hela min baksidan igår. men idag
tror jag att jag klarat mig rätt bra.
imorse i två timmar puttsade jag och oskar (svensk kille som jobbar här med hans tre polers) alla fönster på
hela hostlet. och för det så får jag bo här gratis. ska jobba imorgon också så slipper jag betala. ganska så bra!
även fast det bara är skitgöra. men vad gör två timmars arbete?!
IMORGON kommer Peter!!! whohoo äntligen. som jag väntat !
har fått byta rum nu också. så slipper sova själv. delar med 3 tyskar och en finsk för tillfället :)







bilder från min promenad igår kväll.

hörs säkert imorgon igen!
Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0