all alone..


nu har tjejerna åkt vidare till rockhampton, ca 3h norrut. och kvar är jag. ensam. det är tyst i rummet.
så mycket space. Men har fått en ny tysk in hit. hon verkar hur tråååkig som helst! men som tur är har jag fortfarande dubbelsängen! :=) en helg helt med mig själv. kanske kan behövas efter några veckor med en massa folk! får se om Peter dykter upp antingen söndag eller måndag. gör han inte det så drar jag norrut..whitsunday islands är nästa stopp efter det här! åka ut och segla runt bland paradisöar i några dagar. hur härligt låter inte det?!
Idag har jag och eveline legat på stranden medans lisa tog surflektioner. annars har det inte hänt så mycket. läst mycket har jag gjort. snart klar nästa bok som jag började läsa bara för några dagar sen.
 nu lite poker med svenska boys här på hostlet!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hemma är det frost på morgonen och hösten är rejält pågång.

Segla runt öarna låter häftigt, ser framemot lite sommar bilder. Kram

2010-10-14 @ 17:00:45
Postat av: Empa

BERÄTTA MER. vilka är alla du umgås med? :) osv. PUSS!!

2010-10-17 @ 12:22:59
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0