hejhopp!


godkväller! (godmorgon för er del)

började morgonen med en springrunda! ja jag skojar inte, tänkte att jag skulle börja röra lite på mig nu.
har ju trots allt med träningskläder och skor. 
efter de fixade jag min tvätt, 8 jäkla dollar för att tvätta och tummla en maskin! men å andra sidan tvättar man typ aldrig, går i samma kläder dag in och dag ut! tog mig en promenad till chinatown som ligger nästan där jag bor (pitt street 417 bor jag om ni vill kolla vart det ligger), meeen hamnade i ett köpcentrum istället för det regnade alldeles för mycket för att vara ute. tillbaka till hostlet och spelade lite kort med några svenska killar som också bor här. sen när solen väl tittade fram gick jag bort till Botaniska trädgården och vandra runt där några timmar. otroligt stort och fint! (den skulle du gillla mamma)
ska vila lite nu, ikväll blir det kanske utgång!
delar förövrigt rum med en jätte konstig japan!

(stora äckliga fladdermöss är det som hänger på en av bilderna)

xoxo











Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vad fint med botaniska trädgårdar.....

2010-11-20 @ 17:27:19
Postat av: Jocke(Sydney)

Mycket fint med botaniska tradgardar...

2010-11-21 @ 13:50:04
URL: http://ausgoodlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0