tråksöndag!


sega sega söndag lider mot sitt slut. äntligen! jag har vandrat runt som en zombie hela dagen.
har strosat inne på mallet idag. oh ja det blev lite handlande. men nu måste jag sluta för min ryggsäck
är proppfull! får snart ta och skicka hem lite onödiga kläder jag tog med mig som jag absolut inte kommer ha
nån nytta av här.
sista dagen i Cairns imorgon. på tisdag tidig morgon går flyget till gold coast :) måste åka ut till flygplatsen redan 3am, för det är den ända bussen som passar in med flyget.
klockan är snart halv 10 men jag ska faktiskt krypa ner i min säng och läsa lite. kanske kolla på nåt avsnitt av how i met you mother, sen somna gott :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vem där =)

2010-11-07 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0