sjuker..


idag har jag inte känt mig alls någe bra! hostar, snorar och halsen gör ont :( svettas gör jag också! men det kanske bara beror på att det är allmänt varmt. har tagit tag i tvätten idag. så nu hänger det massa tvätt här i rummet som luktar lavendel! det behövs, för det stinker här inne.
Igår kväll blev det häng hemma hos Stefan, som bor lite utanför stan. fast ändå väldigt nära. drack vin, spelade kort.. sen en snabbis in på en bar/club. men det va jag alldeles för trött för. ingen energi alls har jag!
skulle behöva käka lite husmanskost!
det tråkiga är att min lilla kamera gick sönder på fraser island, så det blir aldrig några bilder från våra roliga kvällar!



the library



dagens lunch. nudlar, bönor och "oboy"

här bor jag just nu!

min utsikt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Heej! Låter ju inge vidare om du blir sjuk....Krya på dej min älskling!!

2010-11-26 @ 13:37:21
Postat av: Pappa

Käka mycket frukt (c viaminer) är bra mot både förkylning och gör dig piggare. Krya på dig puss

2010-11-26 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0