nanananaaa..

sitter inne pa appel affar och surfar heelt gratis! vafan ska man betala massa pengar for nar man kan sitta har?
idag har det varit en mycket lugn dag. vaknade vid 10, vet inte vad som hant med mig nu fortiden, men vaknar inte innan 10. jag som annars ar en valdigt morgonpigg manniska! gick och kopte frukost sen gick jag ivag till parken och lag dar i solen! sen blev jag bara sa himla sugen pa att laga mat. man gor ju inte det sa jatte ofta har. iallfall inget avancerat. idag blev det iallafall kottfarssas. favoriten!

men nu ska jag vidare ut pa stan och ga runt och kolla!
den senaste veckan har jag gatt vaaaldigt mycket! man gar overallt. inga tunnelbanor eller bussar for min del.
fast vi tog en buss till bondi igar, men det va faktiskt ganska langt!

XOXO



Kommentarer
Postat av: mamma

Puss på dej!!

2010-11-22 @ 15:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0