mjölktjuvar!


köpte mig en 2 liters mjölk igår, han knappt dricka av den innan nån jäkel va där och tog den! tack för den! mjölk är dyrt.. så nu får jag dricka vatten till frukost..

har haft värsta natten på länge.. kunde inte somna, när jag väl somnade så vaknade jag om varannat. hade så oootroligt ont i halsen! sen när jag väl gick upp vid 10 imorse kände jag knappt någonting alls!

åkte till bondi beach förut med jocke och alex. hängde där några timmar. tillbaka till hostlet och värmde upp min köttfärssås som jag gjorde i förrgår. men nu är den slut så imorgon måste jag komma på nån annan storkok. ikväll kommer nog ingenting hända.. aptrött som man är slocknar jag nog snart!

nu tror jag bestämt att vi svenskar har invaderat det här hostlet. vi är överallt! men ganska kul ioch för sig (


Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackare som är sjuker. Krya på dig gumman! Inge roligt i värmen och på sin semester.. När kommer di hem egentligen? vavavva? vad är dina planer framöver? (: vart ska du? ska du vara kvar i ausssie hela tiden??? :)) PUSSS!!

2010-11-28 @ 21:43:56
URL: http://emeliedahlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0