hejda Byron, hejhej Sydney!


ikvall tar jag natt bussen till Sydney. en resa pa sisadar 13h. puuh. hoppas bara det gar att sova battre den har gangen an sist. den har gangen ska jag ladda med massa godis, och varma klader sa jag slipper frysa ihjal!
har bokat boende dom 5 forsta natterna, sen far jag se..
ja just ja, bokade flyg till new zealand igar, sa den 1a dec drar jag! ska bli sa kul! ar lite trott pa australien och allt beach liv. vill se nat nytt! (:

idag gjorde jag for forsta gangen nudlar (som alla andra i stort sett lever pa har), billigt och bra!
fast inget jag kommer att leva pa, for fyy va trakigt det ar att ata.
har for ovrigt kommit pa hur mycket jag gillar sparris, sa nu har jag vid nagra tillfallen kokat sparris med massa salt.

oh ja bilder kommer.. sa jobbigt nar man inte kan anvanda sin egna dator. sitter just nu pa en travel byra, eller vad man nu ska kalla det. kryllar av sanna har stallen dar man kan boka massa olika utflykter. och pa dom finns det oftast en del datorer dar man far 20-30 min gratis internet. men pa dom minuterna hinner man inte sa mycket!
jaja ska kila och handla infor bussresan.
hors i Sydney!

Kramar!!






Kommentarer
Postat av: J

Trevlig busstrip! ;)

2010-11-15 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0