Cairns!



det blev en laaang bussresa igar! trodde att min ipod hade gatt sonder, fick inte igang den. men det visade sig att det var bara att starta om den, som Eveline visade mig nar jag kom fram i cairns. men jag klarade mig med nagra usla filmer pa bussen och massa lasande i min nya bok jag borjat pa.
val har uppe sa vantade Lisa & Eveline pa mig vid busstationen. promenerade bort till hostlet som ligger valdigt bra, ganska sunk dock. sa bokade bara 2 natter sen byter jag nog. gick ut och tog en ol och sen sangen.
anda sen jag kom hit till australien har jag sovit valigt daligt. vaknar runt 5-6 varje morgon, oavsett om jag gar och lagger mig sent. vaknar en miljon ganger om natterna och drommer knas drommar.

nu maste jag och lisa vidare, vi gar fran resebyra till resebyra och kollar vad vi kan hitta billigt :)

oh just ja, kopte mig en torkos jatte fin bikini igar! dyr, men det va jag vard!

hors snart!
XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Den bikinin vill jag se på bild på dej =)

2010-11-01 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0