byron bay!


hej allihoppa!

efter nagra lugna dagar i southport/surfers paradise hos jocke ar jag nu i byron bay!
nu ligger jag 10 tim fore er, dom byter tid nar man aker over till new south wales fran queensland,
av nan jatte skum anledning.
har inte tid att skriva nu, men ska uppdatera er av lite vad som hant dom senaste dagarna sa snart jag kan!

saknar er alla jatte mycket!

kan ju tala om att jag har gjort upp en lite plan framover iallalfall..
saa jag stannar har i byron 2-3 natter.sen vidare till Sydney. i slutet av nov, borjan av dec flyger jag
till christchurch pa sydon av nya zeeland och traffar Peeter! :) har ingen aning om nar dom kommer i land,
men forhoppningsvis hinner jag fore och overraskar! (:

hors snart!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskade! ÄR de jooocke? simmaren? neee ? eller?? ... eller bodde han u asussie?? :))) berätta allt! ja blir så nyfiken! SAKNAR dig gör jag med. Min pelin.

2010-11-14 @ 12:28:29
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej har precis visat farmor dina fina bilder. Vi saknar dig ,stora kramar .

2010-11-14 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0