Bondi Beach!


äntligen sommarväder här i Sydney! inte ett moln på hela dagen. så jag och pojkarna (nick, jocke, alex & stefan) drog ut till Bondi Beach hyffsat tidigt imorse efter en ganska lugn kväll igår hemma hos Stefan. va tänkt en bbq kväll, men affärerna hade stängt när vi tänkte ta tag i saken, så det blev kina takeaway istället. inge fel de inte!

har bokat några extra nätter här på hostlet, annars hade jag behövt checka ut i morse, men har inte riktigt bestämt mig om jag ska byta eller inte. ganska billigt här, betalar bara 22 dollar per natt, vilket är cirkus 150kr.
Ikväll är det filmkväll här på hostlet, får se om det känns lockande eller om jag drar ut och gör nånting! känner mig ganska sliten efter en hel dag i solen!

XOXO






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0