BILDER!


som ni har längtat! nu kommer dom.
vi börjar med Surfers!


här är pojk-skolan som Jocke jobbar och bor på som ligger i Southport som gränsar tilll surfers paradise.! (och ja Dahlin det är simmar jocke vi talar om) En morgon fick han till och me med mig till skolans gym!

inne i surfers hängde jag mestadels.









4 dagar var jag i surfers, sen tog jag bussen 2 timmmar till Byron Bay!
party stad nr 1!
bodde där 2 nätter. träffade en hel del roliga människor på hostlet. väldigt litet hostel,
med en stark gemenskap. spenderade båda dagarna på stranden, den ena dagen med en tjej
från Sverige, Monica! och en av kvällarna var vi ute och dansade :)
blev inte alls många bilder från byron såg jag nu. så blir det när man reser själv, inte alls lika roligt att ta kort.




efter två dagar i Byron tog jag nattbussen till Sydney. mer än 13 timmar tog det!
och bussen va full, sist jag åkte nattbuss hade jag iaf två säten för mig själv. men inte nu.
nu fick vi sitta nästan på varandra. väl framme i sydney tog jag mig till hostlet som inte alls
va långt ifrån stationen, tack för det. för min 20kg ryggsäck är inte rolig att ha på ryggen längre.
fick inte checka in när jag kom dit så gick ut på stan i några timmar innan jag kunde checka in och duscha
och fräscha till mig!










såå nu ska jag fixa lite kvällsmat!

ha det så bra, kramar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättekul med bilder!!!! Puuuussss

2010-11-16 @ 10:52:23
Postat av: Josefine

Jätte fina bilder du är så söt gumman. Saknar dig!!!

2010-11-16 @ 15:22:24
URL: http://josefinejolie.blogspot.com
Postat av: Pappa

Jättekul att se lite bilder. Ha det så kul, saknar dig. Puss

2010-11-16 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0