Lund weekend.



Hej vänner!

Helgen i Lund har varit mycket bra.
Startade med fest i parken på valborgsmorgon. dans, musik massa folk! riktigt kul.
efter några timmar där drog vi hem och vilade sen va det bara påt igen!

lördagen vart rätt lugn. låg och degade ganska länge, sen tog vi en promenad ner på stan.
på kvällen drog vi till med en bio, shutter island. men som alltid så orkade inte jag hålla mig vaken.
så sov största delen av filmen. jag är ju hopplös!

söndagen så tog vi tåget till Malmö. gick o gick o gick.. åt på friday´s, strosade runt i affärer.
hittade äntligen ett par solbrillor! yeha
tog nattåget hem. kom hem halv 5 imorse, började jobba kl 6. och då hade jag inte sovit någonting.
men efter jobbet blev det några timmars sömn. så får sse om man kan somna ikväll. imorgon är det jobb igen!

h
härliga Skåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0