fullspeckad dag.


jag vet inte vad som hänt men jag kan inte sova på mornarna längre! grr blir så trött
på de. spelar ingen roll hur sent jag går och lägger mig. uppe med tuppen iaf.
idag tog jag en liten paus från gymmet med tanke på att magen värken en hel del. så vid 10 tog jag
en promenad upp på stan i solskenet. riktigt skönt, kändes nästan som om våren skulle kunna vara på väg.
strosade runt där lite. köpte två urgulliga koppar från åhléns som jag har spanat nu på ett tag.
på vägen hem så riktigt värmde solen i ansiktet. såå skönt ! 
åkte ut till ikea, köpte massa ramar. har beställt bilder som kommer snart som ska upp på väggen bland alla
andra kort. efter jag va klar där så åkte jag till farmor och hälsade på. satt där några timmar och fikade, pratade
och kollade på gamla kort från gamla goa tiden..

nu blir det bourne supremacy.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0