Sjuker


vilken höjdarstart på det här året!
fötter som jag knappt kan gå på, en snor/blod rinnande näsa, halsont och hosta.
kan ju nästan inte bli bättre. ärligt så tycker jag synd om mig själv.
har knappt lämnat huset sen annandagen. det är ju nästan tragiskt.
är så trött på att ligga i soffan och titta på massa skit på tvn. har liggsår snart vatusan
imorgon är tanken att jag ska jobba, och det håller jag faktiskt tummarna på nu att
jag kommer att kunna göra..få träffa lite roligare schneidare igen. :) va ju nästan 2 veckor sen sist.

ska fixa lite köttfärssås nu, hejsvejs






Kommentarer
Postat av: empo

Stackare. Hoppas du frisknar till snart. Gott nytt år på dig föresten! Hör av dig när du är på benen igen o ledig så hittar vi på nåt :) PUSS!

2010-01-05 @ 09:14:55
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: petra

hoppas du mår bättre! <3

saknar dig!

2010-01-08 @ 12:17:54
URL: http://pethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0