byebye 2009


Jag är nog en av dom få personerna som sitter hemma ikväll och gör absolut ingenting, men jag har
bara mig själv att skylla. men det gör faktiskt inte sådär jätte mycket om jag ska vara ärlig.

Lite bilder från året som varit, känns som det vart ett otroligt långt år. men mycket har hänt.
både bra och dåliga saker. till skillnad från alla andra år så har jag det här året inget planerat. jag har inte
en aning om vad jag ska göra. har ju ioch för sig ett jobb, men där tänker jag inte stanna kvar så länge till..
ska bli spännande och se vad det här året kommer att bjuda på !

Här kommer mitt 2009!


























Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Lindvall

GOTT NYTT ÅR och du verka ha haft ett spännande år bakom dig..men....vad gjorde du...flicka lilla ...ja ja , du är ung o grön ... men hoppas att du får ett fint 2010 och att du hinner med allt som rör sig i ditt huvud ..kramar fr...B-M L...

TILL ER ALLA

2010-01-01 @ 10:08:12
URL: http://knoten155.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0