1:a Februari


ännu en helg över.
i lördags fick jag med mig lillebror på kattmässan. det går ju inte att gå på en sån mässa utan
att man vill ha med alla katterna hem. men när jag har flyttat hemifrån och stadgat mig lite, ja då
ska jag ha katt.
på kvällen blev det en härlig förpärla och sen vidare till Strömpis. 
igår mådde man ju nästan prima, lite huvudvärk. så det blev inte en sängliggar dag som dagarna efter brukar bli. mamma och jag åkte och kolla på lillebrors innebandy match, sen var det bara att skynda hem för att åka och kolla på hockey med pappsen.

idag mina vänner har jag varit på gymmet, woho ! mamma fixade mitt gymkort i morse så nu ska jag äntligen
börja träna. tummen upp för den.

nej nu ska jag käka en god sallad som jag har gjort.

XOXO
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0