Roadtrip!



hej mina vanner!

forlat for att ni far vanta sa lange mellan mina inlagg nu fortiden!
men vi ar ute pa roadtrip och har inte sa mycket internet.

saa vad har vi gjort? vi fick vanen forra mandagen. en riktigt stor och bra 5 seated van.
fast lite trangt och for kort nar man ska sova.
akte ner langst kusten, rundade on och upp till milford sound (som ligger pa vastkusten) som skulle vara otroligt fint! meeen, vi hade inte direkt tur med vadret. regnet oste ner i tva dagar. sa vi sag inte sadar jatte mycket.
det ar val i stora drag de vi gjort. sett natur! och akt bil! skulle ge oss pa lite hajk i gar. men det var bara Peter som nadde malet, Jonas och jag bangade langst vagen. vilket var lite synd for det va riktigt fint dar uppe enligt P.
Mygg och sandflugor har kakat upp oss! har aldrig sett nagot liknande! det kryllar av dom overallt. iaf sandflorgorna, och dom sticks sa att det gor ont! sa mina fotter och hangder ar ihjalbitna! 

Nu ar vi iallafall i Queenstown. mycket guligt liten turiststad. har bokat in oss pa hostel har i tva natter. kande att vi behovde bade fa duscha (efter en vecka utan) och sova i riktiga sangar.
Om nagra dagar ska jag och Peter forhoppningsvis hoppa fallskarm! :)

hor va mig snart igen.
om inte innan jul, sa vill jag onska er God Jul (:

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att höra att ni har det bra. Här är vintern riktigt bister -18.

Sköt om er, stora kramar.

2010-12-21 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0