In Christchurch!


I made it! har hittat ett internetstalle har i christchurch :)
resan gick bra. va ute med grabbarna igar kvall, sa gick inte ens och la mig innan jag akte ut till flygplatsen vid 4. trott som in i bangen! plus att jag blev avslappt av taxin pa helt fel terminal. international hamnade jag pa, istallet for domestic. eftersom jag mellanlandade i melbourne blev det sa. och dom terminalerna lag laangt ifran varandra, sa det var bara skynda sig hitta en taxi och aka bort till det andra. inte billigt med taxi direkt !
sen flot allt pa som det skulle.. sov hela tiden uppe i luften. satt nan timme i melbourne och vantade. nar jag val landat i Christ sa tog jag taxi till hostlet. verkar hur bra som helst. har ett 3 badds rum, sa skona. slippa massa folk. men det blir bara en natt dar. imorgon aker jag buss till Nelson, och till Peeeter :))))
det ar kyligt har kan jag tillagga! men det ar skont, luften ar friskt och harlig. precis som i Sverige!

nu maste min mage ha mat!!

hors snart mina kara!
Kramar

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ja men du har inte lika kallsom jag idag...-19.4.

Skönt att resan gick bra...Puss

2010-12-01 @ 09:42:15
Postat av: Pappa

Bra att du hittade rätt, ha det bra

När kommer du att träffa Peter tror du ?

2010-12-01 @ 17:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0