Precious


idag har jag både hunnit med det ena o de andra. vaknade som vanligt nuförtiden straxt efter 7.
vad tusan ska man göra uppe så tidigt? jag gjorde iaf lite frukost och kollade på vakna med the voice.
sen tog jag fram dammsugare, skurhink o diverse grejer och började städa här uppe.
tröttnade efter ett tag och drog iväg till gymmet. kanske inte va det bästa med tanke på att jag varit krasslig
hela veckan. sen hem o fortsatte städandet.
när mamma kom hem från jobbet fikade vi på mina bullar som jag bakade igår. ja jag tog äntligen tag i det, har
tänkt nu rätt länga att jag ska baka men har bara inte orkat. sen drog vi upp på stan. köpte lite groggvirke till morgondagen, för då ska jag och elin göra goda drinkar :) 

nu blir det film, Precious. eller ah iaf ett försök att se den. jag brukar vara ganska duktig på att somna till filmer.

ha en fin kväll!

XOXO




- Santa Barbara


Kommentarer
Postat av: J

Somna till film är fint! Somna till film i min soffa är det bästa.. de vet du väl daarling ;)

2010-04-23 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0