12 april.



livet känns väldigt härligt just nu. jag njuter till max! helgen har varit mycket bra. gick alldeles för fort
dock. men som för det mesta har ju jag helg nästan hela tiden, så den har fortsatt även idag.
lördagsen utgång vart lite sisådär, är så sjutk trött på strömpis så det finns inte! va riktigt länge sen jag hade kul
när jag va där. mer hemmafester i sommar, ja tack!

dagen har spenderats på stan. lunch, glass och massa sol!
ikväll har det varit lite spel mys hemma hos sandra:)

nu är jag trött och ska somna till nån film.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Ems!

Blir glad av detta inlägg, keep it up ;) Du är för bra!

2010-04-13 @ 09:10:43
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0