uttråkad!

 
..är vad jag är!
dumma arm, dumma böld.
va iväg till vårdcentralen i förmiddags. doktorn klämde ut allt var, med hjälp av
saxar och pincetter och allt va det nu va. försökte låta bli att kolla. Ont som skrutt gjorde det
iallafall. ska tillbaka imorgon igen och klämma ut mer. blir dyrt det här. synd att man inte är under
20 längre.
så det blev ju inget jobb idag heller. inge jobb inga pengar. kommer aldrig kunna ta mig till australien.
hoppas armen är bättre imorgon så kanske jag kan få jobba lite :) för ligga hemma i soffan och kolla film
börjar blir lite långtråkigt.



massa höst! eller kanske påvägen till vinter. för idag va jag tvungen att ha på
mig mammas dunjacka för att inte frysa ihjäl.


jaaa.. en bild på mitt lidande. ni skulle spy om ni såg en bild på själva
knölen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0