smärta!


Ställde klockan på 7 imorse för att ringa vårdcentralen om min stora feta böld jag haft under armen i några
dagar nu. skit ont gör den och jag kan knappt röra armen. fick komma dit ganska fort, och det va tydligen
en varböld. fick gå hem med pencilin och fick en ny tid på onsdag då dom ska göra hål på knölen och
ta bort innehållet. ja ni hör ju bara va äckligt det låter.
dom ringde från uniflex och frågade om jag kunde jobba, men det funkar inte riktigt i mitt tillstånd :P
så jag har legat i soffan hela dagen, ja verkligen hela dagen.. men har hunnit kolla på män som hatar kvinnor, som jag inte hade sett förut.

ska fixa lite te och kolla gossip girl
hej

Kommentarer
Postat av: Petra

hoppas det blir bättre nu då :)) <3

2009-10-13 @ 19:58:34
URL: http://peethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0