M-berg


idag gick jag upp skapligt tidigt. hade stallt klockan på 9 så att jag inte skulle sova bort hela dagen.
fast jag vaknade faktiskt innan klockan ringde. åt frukost och fixade till mig och allt sånt där som man
gör innan man kan visas bland folk, sen åkte mamma och jag ut till marieberg och strosade när några timmar.
brukar annars aldrig åka dit, men idag så.. tanken va att åka till ikea också men när vi va klara på mberg så
va det smockat på ikea parkeringen så vi hoppa de.
köpte mig iaf en super mysig filt fråm hemtex som jag ligger och myser med nu. sen köpte jag en mössa.
det är ju nästan läge för det så kallt som det är vissa dagar.
Ikväll ska jag, pappa och c/o hem till kusinerna och ha det trevligt med mat och prat. blir nog en del singstar :)
brukar bli det när vi ses. mys ska vi ha iaf!

trevlig halloween på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0