hejohå!


Nu har jag inte skivit på en heeel vecka, kors i taket! har inte haft sådär jätte mycket och skiva om så kasnke därför.
låg ju som sagt hemma med min onda arm hela förra veckan, fick dock hoppa in och jobba fredagkvällen för då kände jag mig i toppform!
I lördags hade jag planerat en myskväll hemma hos pappa, men det vart ändrade planer. blev utgång istället.
micke och tony kom förbi här, åkte till pitchers, träffa folk, gick till frimis. kul kväll! trots att jag inte va sådär "elinfull" som micke sa. va nu de betyder? kanske att jag klarade några timmar på pitchers utan att bli utslängd? haha
Måndags och tisdagen fick jag jobba. men inte idag. rätt skönt, för det är förjäkla jobbigt att gå upp 5 på morgonen!! som tur är börjar mamma också 6 så vi har lite sällskap på morgonen :)

men nej nu ska jag ta tag i min dag.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0