godkväll.


nu ligger jag nerkrypen i mammas säng. nu när hon är på semester passar jag på att sova här.
för här kan man iaf sova! det kan jag inte i min säng.
imorgon slipper jag ställa klockan, skööönt! ska försöka sova så länge det bara går. hade tänkt o sova
lite när jag kom hem förut men det blev inte av. fick fullt upp. slutade klockan 1, hur skönt som helst.
åkte direkt till uniflex kontoret, lämnade in ett papper o snackade lite. hem och städade hela huset.
tog ett tag. lagade mat. sen åkte jag hem till pappa och kollade idol. somnade i soffan så åkte hem, och
nu är jag pigg. kanon!
ska börja gå igenom alla min miljoner usa bilder som jag ska framkalla :) det kommer ta sin lilla tid, så nu har
jag o göra.

godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0