cupcake bak!


inge jobb den här veckan. känns skönt fast ändå inte. klart man vill ha pengar, men jag orkar verkligen inte
jobba. latare person än mig finns nog inte.
gick upp hyffsat tidigt imorse iaf. åkte iväg till eyra och solade lite. tänkte jag skulle få lite färg på min
nu mera bleka kropp. nästan så man mår dåligt. gillar egentligen inte solarium. varje gång jag ligger
där inne kan jag inte sluta tänka tanken att alla ska sprängas. det är väl lite konstigt? så jag kan inte riktigt
slappna av. sen hade jag tänkt o simma också, men jag hoppade in i bastun istället o satt där och svettades.
sen hem o kollade lite gossip girl. Va i väg och köpte två kokböcker ockå haha, eller aaa cupcake recept :) yumm!
sist jag försökte mig på det så vart de ingen höjdare. men då mixade jag ihop alla möjliga recept jag hittade
från internet. vet inte riktigt om jag lyckades den här gången heller, jag vill få till sånna där riktigt goda jag åt i usa. men dom här går och äta iaf:)

ne nu ska jag göra nåt annat.
byebye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0