4e Oktober.


idag har det känts som en riktigt bakis dag. trots att jag va helt nykter igår. petra va här och vi lagade tacos
och kollade på film. första helgen på mycket länge utan alkohol. oh jag kan ju erkänna att det kröp lite i
kroppen igår, men det va mycket trevligare att spendera lite tid med henne:)

idag har jag legat nerkrypen i sängen nästan hela dagen för det är så otroligt kallt här inne.
har för första gången sett Twilight, mycket bra! inte riktigt min typ av film så har inte vart så sugen
på att se den, men nu så.
har också slingat håret, med hjälp av ja tro det eller ej men av lillebror hah. ibland är han allt bra o ha!
men ne nu ska jag fixa lite te och se om det finns nåt på tv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0