Snö!


uschochfyochblä. nu har snön kommit. hoppas den har försvunnit tills imorgon bitti när jag ska åka till jobbet.
för jag blir lika nervös varje gång det är halt och snö på vägarna att jag ska åka ner i diket som för 2 år sen.
Torsdag imorgon redan. veckan har gått fort. och jag har fått jobba varje dag, faktiskt rätt skönt. även om
i tisdags hade jag vart helt inställt på att inte jobba men så ringde dom och väckte mig vid halv 7 och sa att dom
behövde mig. så då vare bara att åka iväg. men som sagt pengarpengar!! det behövs om det ska bli massa
äventyr framöver.
Jag har börjat sticka på tal om inget. mamma och jag va och köpte garn här om dagen. så nu ska det bli en
lång och mysig halsduk. tveksamt om den blir klar till den här vintern men det är rätt kul o hålla på:)

nej nu blir det ett avsnitt gossip girl sen sängen.
Ciaoo



Kommentarer
Postat av: Empa!

Nästan så att du är mogen att prata pansion, till helgen super vi till!

2009-11-04 @ 23:28:44
URL: http://salomonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0