mitt nya jag



första bilden på mitt mörkamörka hår.
fast på den här bilden ser det mycket mörkare ut än vad det egentligen är.

helgen över och det är måndag igen. fast det känns rätt skönt. annars brukar ju måndagar vara
värsta dagen på veckan. men jag jobbar inte idag så min måndag känns bra!
va uppe på stan förut och kollade lite. fick med mig två linnen och en kofta hem.
ska snart upp igen och ta en fika med lollo i detta otroligt gråa och mörka vädret som inte verkar
vilja försvinna..
hörs


Kommentarer
Postat av: Emelie

när har du tid o ses busy women?

2009-11-09 @ 14:45:12
Postat av: Emelie S!

Ey, det där blev ju skita bra :)

2009-11-09 @ 22:21:23
URL: http://salomonssson.blogg.se/
Postat av: elin

Snyggt tjejen :)



När ska jag få höra din röst igen då?

Du är inte duktig att vara på Skype och msn din skit ;P



love

2009-11-09 @ 23:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0