finfint besök!


Sorry mina trogna läsare. har vart dålig på att blogga i veckan. men den har mest bestått
av jobb. i torsdags va jag, mamma och fredrik och tog svininfluensa vaccinet. i TVÅ timmar stog vi
ute i regnet och köade till mässan. helt sjukt va mycket folk. och vi va bland dom sista som fick, sen tog
vaccinet slut. så där hade vi tur.
Så igår mådde vi alla sisådär. feber, ont i armen och allmänt hängiga.
men idag mår jag bra iaf, fortfarnade väldigt ont i armen dock.

snart kommer miss josefine hit som är hemma (helt oväntat) en sväng från dubai.
det ska bli så himla kul att träffa henne, ni anar inte! sist va, jaa snart 1,5 år sen!
tiden bara flyger iväg. men nu ska jag ta vara på den här veckan som hon är hemma. sen nästa år
tänker jag minsan åka och hälsa på henne :)

ha en bra lördagkväll,

E



Milano -07


Kommentarer
Postat av: Empa

lördag, cirkus 6-7 at my place :D be there.

2009-11-23 @ 16:54:16
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0