Varmt!


Vet inte om det beror på att det brinner i hela bergen eller om det bara är varmt. Svårt att säga, varmt är det iallafall.
Sov jätte dåligt inatt på grund av att jag låg och svettade sönder. Och klockan 8 gav jag upp och la mig och kollade på lost. Min lediga dag idag och då kan man ju få ligga i sängen med datorn i knät hur länge jag vill. Skypade lite med Elin och vi ska träffas nere i LA på lördag. Så det ska såklart bli kul, vi ska på universal studios. Har visserligen redan varit där men det va så himla roligt så det gör jag gärna igen :)
Tog mig till slut upp och tog mig en lång dusch och fixade lunch. Tog med mig boken ut i solen men det var alldeles för varmt då blev det one tree hill i sängen istället.
Mötte upp Sandra i en park där hon var och lekte med sina värdbarn. Sen åkte vi hem till henne och väntade på att hon skulle sluta. Åkte ner på stan där emellan också och inga trafikljus fungerade (pga branden) och värsta trafiken. Herrgud säger jag bara, trodde aldrig vi skulle komma ut. När Sandra fick sluta åkte vi hem till Tanja och kollade på nyheterna och försökte planera in lite smågrejs innan vi alla åker hem.. Åkte sen downtown för att få en närmare titt på elden men vi såg inte så bra. Det slutades iallafall med att vi hamnade på subway.

  

 









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0