Brand!


Slut med gnällandet! Jag har det hur bra som helst här och jag vill egentligen inte hem! punk slut. Grejen är bara att jag inte vill vara aupair, annars är livet hur bra som helst här. Nu ska jag njuta dom sista 3 månaderna. Och jag och Jenny ska börja planera en Hawaii resa med våra vunna flygbiljetter :) wehoooo
 
Sen sist jag skrev har vi inte gjort så mycket. aa vi va ju ute i lördags. Har saknat utgångarna med Jenny. Kul var det, men vissa av oss fick för många shottar :P
Dom andra dagarna vart det lugnt, idag åkte hon hem till sitt Boston..

Förövrigt så har det börjat brinna här igen. Rök och det stinker överallt! Va ute och liten snabbis och det lutar som om jag har suttit och grillat korv i skogen i några timmar. Mumma!
aja men det är ju vardagsmat här. Min värdpappa berättade att vissa träd här är gjorda för att brinna. Det är ju lite märkligt, varför bygger man då en stad där det är jätte risk för brand?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0