Vilka kap!


Det är nästan tur att jag inte har så mycket pengar för annars hade jag nog varit shoppoholic. Men lite surt är det också, för fick min lön idag och den är redan slut. Ikke bra, och i helgen bär det av till Vegas och jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det.. aja hur som helst, igår va tjejerna och jag till Camarillo outlet. Ligger en bit härifrån. Där köpte jag mig på aldo ett par skit snygga höga skor. Och ett hyffsat bra pris, dom va fortfarande dyra, men mycket dyrare i vanliga affären. Så det va guld!
Idag efter jobbet åkte jag och H till en affär som har nästan allt man kan tänka sig. Där hittade jag ett par ralph lauren skor för 30 dollar. Sen hittade jag också ett par andra höga-party-vegas skor :) Så dom fick det bli. Jag kommer verkligen ha problem med min packning sen när dagen är kommen då man ska börja packa ner sitt år i en resväska.
Nej nu är klockan efter 9 och jag ska va isäng tills 10!
Sweet dreams


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0