hallåhallå


Gårdagskvällen vart inte så rolig som jag hoppats på. Sandra kom och hämtade mig och vi åke tillsammans med S & C till en fest som Sandras kille kände. Väl där så var det fullt med gamla människor, och det visade sig att det var en avskedsfest för en tjej som ska åka jorden runt. Men vi stannade och drack smirnoff och vin tills vi blev lite på styret, sen tog vi taxi till downtown. Gick på en club, men det blev i stort sätt bara in o ut. Det va inte mycket o hänga i gran!
Käkade lite pommes sen drog vi hem till Sandras kille och somnade på två röda. Fick sova på en luftmadrass som tappade luften efter en timme. Men det funka rätt bra ändå.
Nu sitter jag hemma igen nyduschad och fräsch. Sandra och jag tänkte gå på bio lite senare, mitt-på-dagen biorna är bäst, bara 6 dollar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0