Jobb på min lediga dag!


Det är det värsta som finns! Som jag hade sett fram emot att sova länge med tanke på att helgen gav inte så mycket sömn. Igår kväll sa min värdmamma att jag måste jobba heeeeeela dagen, ända till 5. Blääää på den
Fick mail från cultural care om min flygresa hem, som närmar sig sakta med säkert :) Ska skicka tillbaka vilket datum jag vill åka hem så dom kan boka det. Och jag har bestämt mig att jag åker hem så fort jag är klar med jobbet den 17e augusti. Jag är klar här, och jag har sett det jag vill se och känner mig ganska nöjd.. Hur som helst blir det mellan 18-20e, hoppas jag.

 

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

YEEEEEEEEEEEEES!

2009-05-29 @ 15:00:30
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0