dag 272


Trots bara några timmars sömn och vaknade upp med en baksmälla så har dagen varit bra! Pratade med mamma på morgonkvisten och sen låg jag och drog mig i sängen tills 11. Sen mådde huvudet mycket bättre och jag tog mig en dusch och fick i mig lite frukost. Hämtade upp S och åkte downtown där vi mötte upp H. Började med en härlig ceasarsallad till lunch. Sen gick vi bara och strosade runt i det härliga vädret. Fönstershoppade och satt på en bänk hur länge som helst och kommenterade alla människor som gick förbi. Folk ser ju verkligen för roliga ut här. ujujuj
Klockan 6 började jag jobba, men barnen kom i säng ganska tidigt så jag kunde sitta och titta på lost.
Men nu har jag precis slutat, 5 timmar senare. Ska nog ta och läsa lite i min bok, den mörka ängeln som mamma tog med till mig. Super bra!


  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0